V autobazaru Esa jsme se rozhodli pro koupi vozu za 330.000,-po slevě (sleva na drobné nedostatky 5.000,-). Těsně před podpisem smlouvy jsme byli ale nuceni zaplatit „povinnou“ doplňkovou službu dle ceníku za 3.950,-, o kterou jsme ale neměli zájem. S prodejcem, který s námi smlouvu uzavíral, jsme se dohadovali, jak může být doplňková služba povinná… a že by to mělo být případně někde jasně uvedeno… prodejce nám s úsměvem vysvětlil, že to uvádí jak v čekárně, tak na internetových stránkách…. Tato informace o „povinné“ doplňkové službě, bez které auto nelze koupit, nás odradila a rozhodli jsme se vůz zatím nekupovat. V tu chvíli (po poradě s manažerem pobočky) nám bylo nabídnuto, že tuto doplňkovou službu tedy platit nemusíme (nedostaneme ale do ruky certifikát cebia – který provádí u každého vozu a je již zaplacený a kartičky Esa – sleva na nakup v Elitu atd.). S manželem jsme se i přesto rozhodli, že si musíme koupi vozu promyslet a prodloužili jsme rezervaci vozu o týden. Večer, ještě týž den, jsme si s manželem pročítali webové stránky auto ESA,abychom dohledali, kde je ta zmínka o tom, že je tato doplňková služba „povinná“ a nebo že ji musí zaplatit každý, kdo vůz v auto Esa kupuje… Naopak jsme našli, cituji ” V případě, že má kupující zájem o doplňkové zákaznické služby, které Auto ESA nabízí, budou kupujícímu účtovány podle platného ceníku. “… Manžel jel tedy ihned na pobočku ESA, aby si nechal tuto rozporuplnost vysvětlit a aby nám vrátili zálohu… Na pobočce se mu snažili namluvit, že mu nikdo nic nenutil a co že se to vlastně děje, když nám řekli, že to tedy platit nemusíme…. do očí nám lhali a pak nám tvrdili, že se vlastně nic nestalo…. takže auto ESA už jenom obloukem
V AndyAuta jsem si koupil Tourana 1.9 TDI rok 2010 loni na podzim, na doporučení kolegy z práce, ten má z AndyAuta Passata kombi skoro 3 roky a je sním i službami autobazaru spokojený. Já jezdím zatím 6 měsíců a auto funguje tak, jak má. Ihned po zakoupení jsem reklamoval problém s výkonem, protože auto netáhlo a v servisu AndyAuta zjistili problém s regulací turba. Očekával jsem nějaké obštrukce ze strany autobazaru a namísto toho jsem byl velmi mile překvapen reakcí vedoucího servisu, že to není problém, že to na náklady firmy opraví, nic platit nebudu a navíc mi zapůjčili bezplatně náhradní vůz. Závada na autě byla do týdne zdárně vyřešena, auto jsem si převzal zpět a do dneška mám najeto více než 15t km bez starostí. Pán co mi auto prodával byl též velmi ochotný a vstřícný, i po zkušební jízdě mi nechal v klidu prostor na rozhodnutí, zkrátka do ničeho mě nenutil. Za mě s přístupem i zakoupeným autem s AndyAuta velká spokojenost, a proto vřele doporučuji. Marek, Hluboká
Doporučuji všem vzít si s sebou pro koupi auta servismena, který prohlédne dané vozidlo, napíchne na diagnostiku apod.
Nicméně na všechno se nenatrefí hned při koupi.
Přistoupil jsem na slevu v podobě náhradních téměř nových pneumatik – ukázali mě jen jednu pro kontrolu. A do auta mě dali další tři, ale ! Hádejte 🙂 samozřejmě, že to byly jiné, než mi byla ukázána. To jsem si všiml až doma po týdnech. Všechny Michelin, ale každá jiná, a kromě toho 2 staré 9-ti let …
Dále mě po měsíci u auta koupeného v tomto bazaru odchází jedna dioda za druhou u zadních světel …
Takže ! Nedůvěřuj a hlavně prověřuj !
Koupili jsme si Ford Galaxy 1,9 TDi 96kw , najeto 178 000 km. Bohužel v prvním roce nás jen servis stál okolo 80 000 Kč, neustálé poruchy a v každém servise, kde byl, říkali, že má najeto minimálně půl milionu km. ANDY AUTA jsou stáčírna, rozhodně nedoporučuji.
Auto diskont jsem vyuzil na doporuceni kamarada (ten byl spokojen) ale me se nelibil pristup prodejce (spatna komunikace) a auto, ktere me zajimalo i pres rezervaci bylo prodane nez jsem dojel. 150 km zbytecna cesta.
Zadal jsem inzerát na prodejbstarého vozu do inzerce na bazos.cz a z AAA neustále volají -už 4x a píšou sms že má někdo zájem o múj vůz a podepisují se různými jmény jako Petra Málá a Jirka Novák! Otravují ale jim auto neprodám!
hruza…jednani otresne, ve vysledku, kdyz chcete koupit vuz, tak na vas udelaji habaduru a prodaji znamemu, i kdyz 14 dni dopredu vas ujistuji, ze vuz bude pripraven k prohlidce a nikdo jiny nebude moci koupit…nikdy vic
Kikina –
Na netu vypadaj auta krasna a na miste? 50% horsi. Auto Esa ne!
Auto ESA
AB –
V autobazaru Esa jsme se rozhodli pro koupi vozu za 330.000,-po slevě (sleva na drobné nedostatky 5.000,-). Těsně před podpisem smlouvy jsme byli ale nuceni zaplatit „povinnou“ doplňkovou službu dle ceníku za 3.950,-, o kterou jsme ale neměli zájem. S prodejcem, který s námi smlouvu uzavíral, jsme se dohadovali, jak může být doplňková služba povinná… a že by to mělo být případně někde jasně uvedeno… prodejce nám s úsměvem vysvětlil, že to uvádí jak v čekárně, tak na internetových stránkách…. Tato informace o „povinné“ doplňkové službě, bez které auto nelze koupit, nás odradila a rozhodli jsme se vůz zatím nekupovat. V tu chvíli (po poradě s manažerem pobočky) nám bylo nabídnuto, že tuto doplňkovou službu tedy platit nemusíme (nedostaneme ale do ruky certifikát cebia – který provádí u každého vozu a je již zaplacený a kartičky Esa – sleva na nakup v Elitu atd.). S manželem jsme se i přesto rozhodli, že si musíme koupi vozu promyslet a prodloužili jsme rezervaci vozu o týden. Večer, ještě týž den, jsme si s manželem pročítali webové stránky auto ESA,abychom dohledali, kde je ta zmínka o tom, že je tato doplňková služba „povinná“ a nebo že ji musí zaplatit každý, kdo vůz v auto Esa kupuje… Naopak jsme našli, cituji ” V případě, že má kupující zájem o doplňkové zákaznické služby, které Auto ESA nabízí, budou kupujícímu účtovány podle platného ceníku. “… Manžel jel tedy ihned na pobočku ESA, aby si nechal tuto rozporuplnost vysvětlit a aby nám vrátili zálohu… Na pobočce se mu snažili namluvit, že mu nikdo nic nenutil a co že se to vlastně děje, když nám řekli, že to tedy platit nemusíme…. do očí nám lhali a pak nám tvrdili, že se vlastně nic nestalo…. takže auto ESA už jenom obloukem
Auto ESA
Marek D. –
V AndyAuta jsem si koupil Tourana 1.9 TDI rok 2010 loni na podzim, na doporučení kolegy z práce, ten má z AndyAuta Passata kombi skoro 3 roky a je sním i službami autobazaru spokojený. Já jezdím zatím 6 měsíců a auto funguje tak, jak má. Ihned po zakoupení jsem reklamoval problém s výkonem, protože auto netáhlo a v servisu AndyAuta zjistili problém s regulací turba. Očekával jsem nějaké obštrukce ze strany autobazaru a namísto toho jsem byl velmi mile překvapen reakcí vedoucího servisu, že to není problém, že to na náklady firmy opraví, nic platit nebudu a navíc mi zapůjčili bezplatně náhradní vůz. Závada na autě byla do týdne zdárně vyřešena, auto jsem si převzal zpět a do dneška mám najeto více než 15t km bez starostí. Pán co mi auto prodával byl též velmi ochotný a vstřícný, i po zkušební jízdě mi nechal v klidu prostor na rozhodnutí, zkrátka do ničeho mě nenutil. Za mě s přístupem i zakoupeným autem s AndyAuta velká spokojenost, a proto vřele doporučuji. Marek, Hluboká
Andy Auta
M.k. –
Doporučuji všem vzít si s sebou pro koupi auta servismena, který prohlédne dané vozidlo, napíchne na diagnostiku apod.
Nicméně na všechno se nenatrefí hned při koupi.
Přistoupil jsem na slevu v podobě náhradních téměř nových pneumatik – ukázali mě jen jednu pro kontrolu. A do auta mě dali další tři, ale ! Hádejte 🙂 samozřejmě, že to byly jiné, než mi byla ukázána. To jsem si všiml až doma po týdnech. Všechny Michelin, ale každá jiná, a kromě toho 2 staré 9-ti let …
Dále mě po měsíci u auta koupeného v tomto bazaru odchází jedna dioda za druhou u zadních světel …
Takže ! Nedůvěřuj a hlavně prověřuj !
Andy Auta
Zapletal –
Koupili jsme si Ford Galaxy 1,9 TDi 96kw , najeto 178 000 km. Bohužel v prvním roce nás jen servis stál okolo 80 000 Kč, neustálé poruchy a v každém servise, kde byl, říkali, že má najeto minimálně půl milionu km. ANDY AUTA jsou stáčírna, rozhodně nedoporučuji.
Andy Auta
Nokis –
Auta krásně naleštěná, milý přístup,ale velmi malý výběr. Takový minibazar.
Harmony Czech
Klempířství Černý –
Prodávaná dodávka měla stočené kilometry. Reklamoval jsem a výměna za jinou dodávku nakonec proběhla.
AC Dodávky
Suvik –
Auto diskont jsem vyuzil na doporuceni kamarada (ten byl spokojen) ale me se nelibil pristup prodejce (spatna komunikace) a auto, ktere me zajimalo i pres rezervaci bylo prodane nez jsem dojel. 150 km zbytecna cesta.
Auto Diskont
Holcrová J. –
Malý výběr ale příjemné jednání pracovníka autobazaru.
Auto Bečka
Veru –
Koupené auto bylo bylo za dobrou cenu, ale po prohlídce v servisu lehce bourané na levý bok. Příště sebou automechanika.
BDK Auto
Medik –
Mají lepší vozy než v áčkách, ale tomu odpovídá i vyšší cena.
Mototechna
Kamil v. –
Velký výběr a když člověk zapomene na jejich praktiky tak se dá dobře vybrat.
AAA AUTO
Aaa otrava –
Zadal jsem inzerát na prodejbstarého vozu do inzerce na bazos.cz a z AAA neustále volají -už 4x a píšou sms že má někdo zájem o múj vůz a podepisují se různými jmény jako Petra Málá a Jirka Novák! Otravují ale jim auto neprodám!
AAA AUTO
Fraj Vlastimil –
Prodavane auto v deklarovaném stavu. Spokojenost
AAA AUTO
Adam k. –
Tady je celkem vše jak má být, děkuji
Auto Vašíček
Jirka –
hruza…jednani otresne, ve vysledku, kdyz chcete koupit vuz, tak na vas udelaji habaduru a prodaji znamemu, i kdyz 14 dni dopredu vas ujistuji, ze vuz bude pripraven k prohlidce a nikdo jiny nebude moci koupit…nikdy vic
Auto Výhybka
Alda –
Skvělý přístup.Auto ukázali a vyzkoušeli. Formality vyřízené rychle.doporucuji.”
Štěpánek Auto
Veru –
Projevil jsem zájem o zánovního Forda z jejich bazaru a nutí mě opakované úplně jiné auto.
NH Car
Eda S. –
Nic moc sluzby. Klasicky bazar
Štěpánek Auto
Richi –
Auta celkem dobrá ale s aaa a esa nechci nic mit.
Mototechna